09 Ιανουαρίου 2007




Το παρακάτω γράφτηκε στο φόρουμ filosofia.gr από τη φίλη ΜΑΡΙΑ (V). Το βρήκα θαυμάσιο και νομίζω όλοι θα συμφωνήσετε ότι είναι:

"Στο κατάστημα του Θεού

Μια γυναίκα μπήκε σ’ ένα κατάστημα και με έκπληξη είδε πως πίσω από τον πάγκο στέκεται ο ίδιος ο Θεός.
– Κύριε! Είσαι Εσύ; φώναξε η γυναίκα με χαρά.
– Ναι, είμαι Εγώ, απάντησε ο Θεός.
– Και τι μπορώ ν’ αγοράσω στο δικό Σου κατάστημα; ρώτησε η γυναίκα.
– Στο δικό μου κατάστημα μπορείς ν’ αγοράσεις ότι θέλεις, ήταν η απάντηση.
– Τότε, Σε παρακαλώ, φέρε μου υγεία, αγάπη, και πολλά λεφτά, μα πάνω απ' όλα ευτυχία.....
Ο Θεός χαμογέλασε με ευμένεια και πήγε στην αποθήκη για την παραγγελία. Σε λίγο επέστρεψε με ένα μικρό κουτάκι.
– Εδώ είναι όλα;... φώναξε η έκπληκτη και απογοητευμένη γυναίκα.
– Ναι, απάντησε ο Θεός, δεν ήξερες, ότι στο δικό Μου κατάστημα πουλιούνται μόνο σπόροι;"

Ετικέτες

4 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger MARIA V είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΑΥΡΟΥΛΕΑ,

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΜΑΙ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ...
ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΕ E-MAIL ΜΕΣΩ ΤΟΥ BLOG...
ΕΙΔΕΣ, ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΗ ΝΕΑ ΣΕ ΑΥΤΑ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ ΑΥΤΟ.

29 Ιανουαρίου, 2007 16:35  
Ο χρήστης Blogger Γουφ είπε...

Αγαπητή Μαρία σε καταλαβαίνω γιατί και εγώ είμαι λίγο άσχετος με τα Blogs, αλλά σιγά σιγά μαθαίνω. Όπως βλέπεις τα κατάφερες μια χαρά.
Εγώ σε ευχαριστώ.

29 Ιανουαρίου, 2007 17:18  
Ο χρήστης Blogger MARIA V είπε...

Οι ινδιάνοι έλεγαν: "αν λείψουν τα ζώα απο την γη, η ψυχή του ανθρώπου,θα πεθάνει απο μοναξιά"

Κάποιος άκουσα να λέει "τα ζώα δεν ειναι τίποτε άλλο παρά η έκφραση της αθωότητας, της ανθρωπότητας".

Ισως γι αυτό τα ζώα πρέπει να πεθάνουν και να εξαφανιστούν.
Βλέπετε η αθωότητα είναι γνώρισμα της ζωντανής ψυχής.
Όμως,είναι ζωντανή η ψυχή της ανθρωπότητας?

31 Ιανουαρίου, 2007 10:10  
Ο χρήστης Blogger Γουφ είπε...

Φοβάμαι πως η "ψυχή του ανθρώπου" όπως λες έχει πεθάνει προ πολλού. Το μόνο που έμεινε είναι μηχανή.

31 Ιανουαρίου, 2007 12:55  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα